torsdag 11 oktober 2012

Lammkorv.

Då har jag precis ändrat på Fortum så jag får räkning från dom varje månad istället för var tredje (lär blir en satans saftig rackare i vinter annars!!). Skönt att ha det gjort.
Har idag letat efter kvittopärmen men har fan inte hittat den, så jag undrar var fan den kan vara...?? Kolla med Björn sen när han kommer hem.


 Therese drog iväg för en stund sen. Vi har hängt lite idag. Ätit lite lunch. Lammkorv med sallad blev det. Riktigt gott med lammkorv, så det kör vi i repris igen. Sen knatade vi bort till centrum och handlade lite mat till Mysan då det var slut, och så passade jag på att hämta ut mitt paket som väntade på mig, vilket visade sig vara Iittala-skålen, jo man tackar och bockar. My har stått massor idag och äntligen fick jag bilder på detta!

Litwn lässtund men "tant" Therese.


Nyss var Julia hit en snabbis, vi snackade en stund och hon skulle också på Underbara barn-mässan imorrn. Fan, det känns lite knas det här med grannarna på ett sätt. Det känns lite som att Vendela och hon inte kommer överens med varandra, eller ja, nåt lär det vara då ingen av dom nämner varandra.. Så det kändes lite knas när jag sa att jag skulle till mässan med Vendela och Maria och att ingen frågat henne. Men ändring på det får det allt bli. Ingen ska bli lämnad utanför, vilket får mig att tänka på att fråga om Maria också vill komma på min 30-års fest då jag inte frågat henne än, Vendela har jag redan frågat då jag träffat och lärt känna henne lite mer, och likaså Julia, fast hon kunde tyvärr inte. Ojoj, va långt och invecklad och säkert ointressant skriveri jag håller på med här.

Ska ta min lilla tjej och göra henne klar för sängen, hon har bara sovit en timme idag och behöver sova snart!

Inga kommentarer: