söndag 28 oktober 2012

Dagen efter.

Just nu slöar jag och Zandra i soffan och kollar på Masterchef, fan va allt ser sjukt gott ut! Vi har precis tryckt i oss karelska piroger som jag fick i en korg med annat gott av Stefan i födelsedagspresent. Smarrigt!

Jag är väldigt nöjd med gårdagens fest och jätteglad för alls som kom och firade mig.
Fick även en massa fina presenter också, té, champagne, en jättefin lykta, presentkort, en kettlebell, en korg med massa mums för kroppen och lite mer. Tack alla ni!




Som jag och Zandra jobbade på som fan under dan..!




Mycket dricka...




Lite glada gäster :-)




Många som lekte DJ..




Zandra & jag...



Syskonbild..! Med lite fingrar överallt!

Det gick bra med My hos mamma också, och det känns riktigt bra. Kände mig inte orolig alls. Så mamma får lätt ta My snart igen så jag och Björn kan göra nåt mysigt tillsammans!




Våran älskade lilla tjej.

Nu ska vi se på film!

Inga kommentarer: