onsdag 17 oktober 2012

Daikin.

Då har dom varit här.
Och gett oss en offert och två efter att ha kollat runt i huset.
Vi skaffar oss en luftvärmepump och den kommer att stå i hallen. Och det vi kommer att tjäna på detta är ungefär 6000-9000 kr/år.
Känns helt ok inför vintern.

Nu till det lite roliga. Alla yrkesmän som varit här känner jag. Inte för att dom varit så många men ändå. Han som fixade med köket är mitt ex, rörmokaren som kom hit och drog rör i köket känner jag genom en vän, och snubben som var här ikväll var min gamla polare tillsammans med när vi gick i gymnasiet. Så vi snackade en stund. Rätt sjukt att han av alla dök upp..! Dem kommer redan hit på Tisdagen och installerar pumpen. Najs bajs!

Nåja. Nu ska jag sova..
Så man är människa imorrn.
God natt på er kära läsare (om jag nu har några).




Inga kommentarer: