fredag 19 oktober 2012

Fredagskväll.

Idag skulle vi fikat med grannen och bjudit en vän på middag men inget av detta blev av.
Tror nog grannen glömde bort att vi skulle fika, eller ja, jag hörde ju iofs inte av mig, men det var lite för att jag kände mig så jäkla trött och tänkte att blir det inte av så gör det inget.
Men det var ju lite trist att Kicki inte orkade komma förbi. Det blir inte alltid som planerat. Vi ska dock ses en sväng imorrn innan vi drar till Björns kusins kalas och då Björn ändå ska till jobbet en stund.

Vad händer på bilden? Eller vad föreställer bilden??
Lillfisan har precis somnat. Middagen är nästan klar. Ingen Björn hemma än. The story of my life during high season.
Så jag ska ta och göra i ordning lite sallad till mig och koka lite pasta till Björn.

Eventuellt svänger vi förbi Lillians nya lägenhet som hon flyttar in i imorrn efter kalaset, beroende på hur sent det blir förstås, hon ringde för en stund sen..
Så det vore ju trevligt, kändes som år och dar sen man träffade henne.

Nu ska jag kika en snabbis på bodyshop.se, sen gör jag i ordning salladen.
Ciao!

Inga kommentarer: