onsdag 17 oktober 2012

För lite sömn..

Happ, då vaknade fröken på tok för tidigt idag igen.
Ska bli kul sen. NOT.
Aja, vi får väl ta en liten tupplur efter bokklubben. Hoppas hon pallar vara pigg & glad tills dess. 


Mamma har precis slutat jobba och är på väg hit nu. Jag har precis ätit lite frukost och ska göra i ordning mig lite, för när jag kommer hem efter blodgivningen så blir det till att skynda sig bort. Hoppas ingen annan är där och ska bli tappad på blod innan mig.. Måste se till att äta ordentligt efteråt också. Det här är enda gången jag verkligen MÅSTE äta kolhydrater. En macka med pålägg och lite saft, och sen får jag se till att äta lite bättre under dan än vad jag brukar göra, lite oftare med andra ord. Det är inte kul att bli svimfärdig..


Bli blodgivare du med! Ett stick och ca sju minuter senare har du bidragit till att rädda liv. Det är en bra känsla.

Inga kommentarer: