måndag 29 oktober 2012

Besök.

My ligger i sin säng och sover förhoppningsvis en stund nu.
Brukarens syster skrev till mig på Fejjan och undrade om vi inte kunde ses idag, varav jag skrev att hon kunde komma över nu om hon ville, så är på väg hit just nu. Trevligt. Hon har det inte så lätt just nu. Det är så att föräldrarna har separerat och det tar rätt mycket på alla barnen. Så hon var så söt förut och sa att hon behövde prata med en annan bra kvinnlig förebild då hennes mamma inte är det just nu (hon mår inte heller så bra av separationen just nu). Men snart flyttar dem isär och då tror jag det blir lite bättre. Lite trist dock, men det är bättre att dom mår bra båda två skilda håll än dåligt tillsammans. .

Fick lite spännande choklad av Lillian och hennes i födelsedagspresent. Det ser ut som stenar men är väldigt goda chokladbitar! Lite häftigt. Ska även tillägga att jag fick Tena inkontinensskydd av henne, man börjar visst ha svårt att hålla tätt efter att man fyllt 30, haha. Humor.

Mitt té-stash. Hihi.
Så när S kommer så har jag lite té och annat gott att bjuda på.
Tror nog jag ska ha en kopp till.

Inga kommentarer: