fredag 26 oktober 2012

Så jävla slut..

Nu har jag fan hållt på heeeeela dan känns det som...!! Skulle behöva sätta mig ner och göra ingenting men känner att jag måste fixa lite till så man slipper stressa imorrn.
Har handlat en massa inför morgondagen. Ska tillägga att det inte är gratis att ha 30-års fest om man vill lyxa till det lite!! Och sen så har jag hunnit plocka undan massor här hemma och nu äntligen sitter jag ner och tar det lugnt innan jag strax ska ta itu med disken.... Det som behöver göras tar aldrig slut! Det har varit ett helvete att få My att somna dom senaste kvällarna också, inte kul alls. Speciellt inte då jag alltid måste ta nattningarna. Det är fan psykiskt påfrestande!

Vad behöver göras inför morgondagen då? Jo, dammsuga, dammtorka lite, göra i ordning maten, plocka ihop My's grejer och köra henne till mamma, göra i ordning sig själv... HUVVA!

My back is fucking aching!


Unnade mig en sushi i Skärholmens centrum, riktigt smarrigt var det!

Nu ska jag andas ut lite iaf. Sen fortsätta fixa lite till. Tur man bara fyller 30 år en gång.

Inga kommentarer: