fredag 12 oktober 2012

Äntligen får man sitta ner.

Sitter här i mörkret och bar njuter av LUGNET.
My somnade för en kort stund sen och jag smuttar långsamt på mitt goda te.
Björn kommer hem snart med lite middag, avocadosallad från Lugano. Skönt att slippa laga mat nån kväll ibland.

Imorrn händer det lite grejer också. Först kommer snubben och hämtar flyttkartongerna vid tio, sen tänkte jag gå ner till parken och kika vad dem säljer på loppisen och sen när Björn slutat jobba (ja, just nu bor han på jobbet) så drar vi och firar hans kusin som precis fyllt 30 år. Väldigt fin ålder må jag säga.
Apropå det så har jag bjudit både Vendela och Maria på 30-års festen. Bjöd även Julia men hon ska på bröllop den dagen, så då ska jag faktiskt passa på att låna några stolar av henne. Vi har lite för få så att säga.....

Ska kolla om jag hittar Maria på Fejjan nu också. Ciao!

Inga kommentarer: