torsdag 25 oktober 2012

Vilken underbar dag.

Vi har ätit gott, hängt med släkt och vänner och bara haft det jättemysigt. Lite extra kul var att brorsan kom också. Honom har man inte träffat på ett tag.
Fick presentkort på Plantagen på 500:- och på Lindex på 500:- också av Björns familj! Sen fick jag fina örhängen och halsband av syrran, presentkort på Affären i Gamla stan (lampaffär som hans kusin äger) av Björns farbror på 500:-, och en fin sjal av brorsan. Mina grannar kom även över och sjöng för mig och hade med sig en jättefin kruka med lite växter. Tack alla ni! Och det är så himla kul att få alla gratulationer på Fejjan också, man blir helt varm i hjärtat.




Finaste tårtan ever som jag och Zandra gjorde helt själva! Och sjukt god var den också!!










Och roligt nog kom första snön på min födelsedag! Yaaaay!




Nu - lite mer Yatzy World.

1 kommentar:

Camilla sa...

Ooooh här kommer ett lite försenat grattis! Hurra hurra för dig!! Vilken tjusig tårta :D