tisdag 23 oktober 2012

No expectations.

Alltså jag måste bara säga det här (låter som en fjortis, haha).
Jag har inte haft några som helst tankar på födelsedagspresenter. Jo visst, jag har skrivit vad jag önskar mig här på bloggen men det är för att folk frågat, men jag känner verkligen att jag inte behöver några presenter från några. Blir bara jätteglad om alla kommer och festar som kan. Det räcker gott och väl, även fast man kommer en liten stund bara! Jag blev jätteglad för presenterna (tycker att jag är sämst på att tacka för presenter jag får dessutom!) jag fick av Louise häromdagen, en fin liten träskyld (precis i den stilen jag älskar) och sen så surprisen om att vi ska på Ladies Night (har kollat en hel del på hemsidan må jag säga, god mat, härlig underhållning och trevligt sällskap, kan det bli bättre??).
Jag uppskattar självklart presenter om jag får nån/några men viktigast för mig är att ni kommer och har kul med mig. Love ya'll!

Inga kommentarer: