fredag 12 oktober 2012

Äntligen hemma.

Nu har jag ont i ryggen kan jag lova. Får det när jag gått mycket (pga att man är otränad).
Ja, vi har varit på mässan i lite över 6 timmar. Helt sjukt! Men det fanns en massa att titta på.
Bilbarnstol är nu köpt. Alla tre köpte den vi jag skrev om och vi känner oss väldigt nöjda. 2695:- fick vi ner den till, priset på mässan låg på 2995:-. Kan My använda i flera år framöver! Och så flirtade Vendela till sig sparkskydd gratis.
Hittade även lite bodysar, leggings och pyjamas till bra priser. Vi hittade även majskrokar i smakerna vanilj och frukt. Spännande. Åkpåse av märket Brio är inköpt också, skönt att ha den hemma. Mässpris 299:-, ordinarie pris 699:-.

Akta Graco Belogic.

Härligt med både shopping och gratisprylar!


När jag tittade i brevlådan så hade jag fått paket. Riktigt snabb leverans utav en på Tradera. I år ska My vara tomte, hihi!


Nu ska jag städa undan efter orkanen My som röjt fram allt ur kassarna!!

Inga kommentarer: