onsdag 31 oktober 2012

Tålamodet tryter fan ibland.

Uscha, jag orkar inte gå och plocka hela tiden känner jag. Och jag pallar inte heller låta det ligga kvar! Nu syftar jag självklart på alla grejer My drar fram. Leksakerna, fine. Men inte när hon drar fram allt annat som inte ska vara framme som kläderna, skorna, korgarna.. och när hon ska på källsorteringen också.
Och lyssnar hon när man säger till? ICKE.
Fan vad man saknar Björn dessa stunder.. att han bara kan ta henne en stund. MEN å andra sidan så skulle han låta henne röja då han inte bryr sig så mycket om hur lyan ser ut och då han SLIPPER plocka undan efter henne lika ofta som jag behöver. Och mer med åren kommer det att bli också, huvva... Då kan jag lova att jag kommer att magasinera en del av leksaker så allt inte finns inne på hennes rum, alternativt ge bort till andra barn om hon ändå inte leker med grejerna.


Inga kommentarer: