måndag 29 oktober 2012

Tillbaka till vardagen.

Jahopp, då har man återgått till att vara gräsänka. Blir nog en hel del jobb för Björn denna vecka med.
Men vi är rätt duktiga på att planera veckorna ändå så vi inte blir rastlösa.
Idag tänkte jag att vi drar till öppna förskolan, förutsatt att elektrikern som ska fixa en liten grej kommer innan dess, men det tror jag nog, synd dock att jag inte har nå nummer till honom....

Vi sitter här i köket jag och My och äter frukost. Eller ja, My åt gröt för en halvtimme sen och knaprar på lite majskrokar.. Dricker ur min fina mugg som jag fick av Zandra, I love it! Hon åkte hem igår eftermiddag, saknar henne redan. Det var riktigt kul att ha henne här och vore det inte för henne så hade jag köpt en tråkig tårta istället för att göra världens finaste (enligt mig!) och fått en massa hjälp inför både kalaset och festen. Tack kära du!


Standardfrukost. Så fantasilös.

Man blir så snygg på bilderna ibland när man försöker få henne att titta in i kameran, haha..!


JA JUST JA! STORT GRATTIS TILL NINA OCH ROBERT SOM FICK EN LITEN FLICKA IGÅR!! Så mysigt med en liiiiiten! Hoppas på att få träffa henne snart!!

Detta fina halsband fick jag av mamma, riktigt fint, och Pilgrim dessutom, dom är inte så värst billiga heller!
Tack kära mamma! 


Nu ska jag äta klart min frukost.. Och njuta av mitt goda té, kan ju lova att téet inte kommer ta slut i första hand nu då jag fått en massa i present! Perfa!
CIAO!

Inga kommentarer: