fredag 19 oktober 2012

Fredag!

Tittar just nu ut genom fönstret och ser bara tråkigt väder, tror dessutom att det regnar, men ser inte riktigt då jag inte har linserna på mig, åh, titta, glasögonen inom räckhåll. Nopes, inge regn.
Idag får vi se vad som händer. Eventuellt en fika med Julia och hennes son, och kanske även med Kristin, beroende på hur pigg hon är (hög-höggravid).

Sen skulle Kicki kommit över på middag ikväll men det blir inte av då hon fått dåligt med sömn. Knasiga kvinna säger jag bara. Hon började jobba i början av Oktober och pappan är hemma med Isabella. Dom separerade för ett tag sen och hon insisterar på att ta nätterna. Förstår inte varför men det är hennes beslut. Hon har ju alternativet att han tar nätterna och få en hel natts sömn, åtminstone då och då men nä.. aja, hennes huvudvärk.

Tar typ halva dagar för mig att göra ett inlägg, haha. 
Först kommer Mysan och vill ha lite uppmärksamhet, och så var det visst blöjbytardags, det kommer jag på att jag måste tvätta lite varav jag går och hämtar lite smutstvätt i sovrummet och fastnar där och dammtorkar lite och sen går man ner igen för att komma på att man inte ätit frukost och precis när man ska sätta sig ner och göra det och samtidigt fortsätta med inlägget så kommer lillfisan igen och vill mysa och leka, haha.

Hoppas att hinna göra lite grejer här hemma i helgen också, typ sätta upp gardinerna i vardagsrummet, få bort alla verktyg, och allmänt bara städa och plocka undan lite överallt här hemma. Skulle ju va grymt skönt. OCH att Björn hinner få ordning på sin "verkstad" (lilla förrådsrummet som han har allt du kan tänka dig inom verktygsvärlden!).

Nu var det frukost ja.

Inga kommentarer: