onsdag 31 oktober 2012

Tack Maria!

Har ju suttit och funderat och funderat på vad jag ska köpa till Björn och äntligen fick jag ett jättebra tips på julklapp till honom. Självklart avslöjar jag inte det här men det är redan beställt!
Skönt att ha det gjort. Men måste så klart köpa en till sak, man kan ju inte bara ge en klapp heller (önskar dock att jag vara lite rikare...)

Vet inte om pekboksklubben är nåt för My, medan alla andra sitter och lyssnar så ska hon röja järnet, så jag funderar på om man inte bara ska hålla sig till öppna förskolan? Maria följde med hit hem och så fikade vi lite, hon fick några browniesar och tyckte dom var jättegoda. Härligt härligt.

Just nu röjer My järnet igen. Skorna ligger på golvet, likaså alla hennes leksaker, och nu har hon även hittat korgarna i bänken *suck*. Så det ser ut som skit här hemma, speciellt nu där dagsljuset ligger på dessutom, så det blir till en dammsugning nu, lika bra att passa på medan man ser skiten.

Inga kommentarer: