tisdag 16 oktober 2012

Otrevligt besök.

Då var vi uppe idag igen då. My borde väl sovit lite längre tycker jag, men vi får väl göra som igår, ta en liten förmiddagstupplur.
Vi ska ändå inte nånstans förrän på eftermiddagen. Behöver köpa hem lite sallad så jag har till middagen också. Björn kommer hem sent ikväll med. Vet ni när han kom hem igår? Tolv.
Jag låg och sov så jag märkte inget. Men det är ju trist med högsäsongerna. Man känner sig verkligen som en gräsänka.
Frågan är hur man orkar sen när man både jobbar och ska ta hand om My efter jobbet?
Det är ett senare-sen-problem.

Happ, Herr Pes är på besök. Jäkligt trist. Men det är ju bra att skiten kom den här veckan istället för nästa. Då hade jag fan börjat gråta. Och inte på hakan denna gång heller, utan som en rätt snäll blåsa på läppen istället. Men jag har redan börjat på min tablettkur, så det borde vara borta om fem dagar.

Nu ska jag äta lite frukost. Fan lite ångest att man inte lyckats träna än denna vecka...

Inga kommentarer: