måndag 15 oktober 2012

Jobbig kväll igen.

Och var är sambon när man behöver honom som mest?
Jo, på Arlanda. Han som sa att han skulle komma hem efter 18...
Och inget sms drar han iväg heller så man vet, utan man ska visst sväva i ovisshet. Suck.

Nä, jag är absolut inte sur eller kinkig.
Absolut inte.  Så jäkla skönt att My äntligen somnat. Tog till flaskan denna gång då det gått en stund sen hon fick kvällsgröten.

Imorrn trodde jag att det var bokklubb men det är det inte. Frågan är om man vågar gå till öppna förskolan med My med tanke på att hon är förkyld.. Men det har hon varit sen i Lördags. Då borde det väl inte smitta. So what by the way?! Hur många smittar inte varandra där ändå (bra tänk va!? därav den onda bli-sjuk-på-öppna-förskolan-cirkeln).

För övrigt har jag inte fått mycket gjort här hemma...
Har förvisso sorterat den rena tvätten in i skåpen, rensat My's garderob lite och så har jag försökt få det lite mysigare här hemma. Lite ljushållare till utsidan och lite myspysljus i hyllan i hallen (dom jag hade där innan var för högt upp så det blev för varmt på hyllan ovanför), och så har gäst-hjärtorna kommit på plats.


Ser lite tråkigt ut med så låga ljus men va fan, vill ju inte bränna sönder hyllan heller, haha.

Så här blev det med "skyltarna"... Känner mig rätt nöjd. Roligare än alla andra såna jag sett.

Två smålyktor vid uteplatsen på framsidan.



Syns lite dåligt kanske, men hittade denna "Välkommen-skylt" på mässan igår. Självklart i Coozies stånd.
Så, nu ska jag kolla vad jag hittar i kylen eller frysen att äta. Got to eat some dinner.

Inga kommentarer: