torsdag 11 oktober 2012

Dålig träningsvecka...

Nu kommer ursäkterna, håll i er!
Måste skaffa nån smörjningsolja till crosstrainern, den låter riktigt irriterande (blir helt galen på ljudet!!) när jag trampar på den, och så hoppas jag snart att Björn kan börja jobba senare på morgnarna (han funderade på det då han nu under högsäsongen kommer hem så sent och inte alls hinner träffa Mysan) då jag inte orkar gå upp klockan fem på morgonen för att träna. Så vi får se hur denna vecka kommer se ut med träningen. Blir nog inga tre ggr om jag känner mig själv. Men jag äter bra i alla fall, alltid nåt.

Satte ut våra flyttkartonger på Blocket och fick napp direkt. 
En Uno ska komma och hämta 50 kartonger på Lördagen (och då har vi ändå ca 13 kvar!!). PERFEKT. Så slipper vi åbäkena som tar upp all plats här hemma nu!

Igår fick vi upp två dvd-skåp också, så om Mysan kan underhålla sig själv så ska jag passa på att plocka upp några dvd-filmer och ställa dom där (måste frigöra lite mer utrymme och kartonger).
Ska passa på att springa upp nu medan hon pular i sitt rum!
Ciao!


Inga kommentarer: