torsdag 18 oktober 2012

Vad har vi på schemat idag?

Jo, om en stund kommer Homan hit och käkar lunch. Så ska han visa mig lite träningsövningar som jag kan göra hemma. Alltid välkommet.
Så ska jag passa på att hämta gardinen på Ica också när vi ska mötas i centrum.

Ska ringa Vendela sen och kolla om hon hakar på att hämta bilbarnstolarna, eller om vi ska ta det nån annan dag. Jag hämtar dom gärna så fort som möjligt.
My börjar verkligen bli på tok för stor för sin nuvarande bilbarnstol.
Och jag pratade med Björn igår och vi tyckte båda två att det var lite bättre att ha henne bak, dels koncentrerar man sig bättre på vägen och dels får man inte sikten skymd mot den yttre backspegeln.
Men det blir nog lite tufft i början.. Innan har jag kunnat ge henne majskrok, leksak eller snutte. Men nu kommer jag inte kunna göra det under färd och det blir lite segt om hon slänger ifrån sig allt.. som hon brukar göra, och sen behöver snuttefilten...
Aja, i-landsproblem.

Sen när Björn slutat jobba så ska vi storhandla. Det BEHÖVS.

1 kommentar:

erica sa...

jag vet man blir lite mer "hjälplös" att ha dom där bak. men köp spegel så ni ser varandra.. när det blir trist för henne kan jag verkligen rekommendera en dvd spelare! räddare i nöden många ggr!