måndag 22 oktober 2012

Svårt att sitta ner.

Så, nu sitter jag äntligen här och försöker ta det lugnt tills jag fått frukost i mig.
Ska alltid hålla på och pula medan My är som mest självgående.. bra och inte bra.
Bäst är ifall jag bara sätter mig ner och får i mig den energi jag behöver via frukosten och därefter börjar fixa och dona!
Slängde in en maskin med tvätt nyss, har en till som jag borde köra sen men vi får se beroende på hur mycket plats vi har kvar på torkställningen..

Idag kommer ju Skorstensfejarna hit och provtrycker våran skorsten. Hoppas den är i bra skick så vi kan elda med den snart. Det vore ju väldans mysigt. Får nog allt ta hit David som är expert på att elda (han bor ju ute i bushen i skogen) så han kan visa hur man bäst får fjutt på elden. Ska ringa honom nu apropå det.. avstängt.. så jobbar han nog hemifrån idag, ringer hem till honom sen istället.

Ja, sen i efterrmiddag ska jag, Vendela och Maria åka och hämta bilbarnstolarna. Skönt att äntligen få dom! Som jag längtat!

Bild från gårdagen då vi tog en fika på Wayne's coffee, eller vad det nu heter..
Det här höll vi på med igår kväll efter att jag hittat bilen i en avkartongerna, och så har vi ju självklart lekt lite till nu på morgonen, haha.



Nu ska jag äta upp mina ägg..!!!

Inga kommentarer: