måndag 1 oktober 2012

Låna!

Har precis hämtat posten och fick det jag ville ha, mitt Viking line-medlemskort. Den behöver jag nämligen till resan över till Finland då jag bokat med medlemsnumret (mitt kort ligger i NÅN av alla femtioelva kartonger i vardagsrummet), annars hade jag behövt ringa in till kundservice och tala om detta för dom, och även behövt skriva ut ett tillfälligt kort i receptionen sen.
Så det var ju bra.

En annan bra sak är att det kommit fler foton som jag framkallat, och alla är jag nöjd med! Så dom ska in i fotoalbumet senare sen, när jag har hittar den...

Jo en till bra grej är att jag får låna en barnvagn av kollegan jag träffade för några timmar sen. Imorrn drar vi till Farsta vid tio och möter upp henne. Hon har nämligen en liten fällbar vagn som är bra att ha med på resan, och som går att veckla ut i fullt liggläge. PERFA!
Slipper man repa bilar när man försöker bära ut vagnen och så går den ju inte göra så jätteliten heller, underdelen fäller man självklart ihop, men sittdelen tar ju sin plats..


Snart åker vi!

Inga kommentarer: