torsdag 17 januari 2013

Upp tidigt i morgon.

Ska dricka mitt té och se på ett avsnitt av The Walking Dead.
Sen blir det sängen, om jag inte råkar se på ett avsnitt till, haha.

Imorrn bitti, och då menar jag bitti, kommer våra släktingar från Finland. Det är ju som sagt begravning. Men innan det så kommer de hit, direkt från färjan. Frukostbuffé här hemma hos oss, haha.

Jag har duschat och tvättat håret då det blir på tok för tidigt om jag ska göra det innan släkten kommer (de kommer alltså hit vid 06.30-07.00). Mitt hår ser konstant skitigt ut med den här utväxten.
Tänkte köpa hårfärg i dag, men väntar snällt tills föräldrapenningen kommer.

Förresten. My's handavtryck var fina! Dom är verkligen egna, lite extra 3D liksom, lägger upp bild nån annan dag... Inte för att jag tror ni bryr er om det, men en stolt mamma måste få visa upp lite saker, haha.

God kväll!

Inga kommentarer: