söndag 27 januari 2013

Mässa?

Vetefan om det blir nån mässa för våran del idag.
Vi skulle dragit iväg nu ungefär men Björn fick jourjobb istället och det kommer ta ca 2½ timme eller vad han sa. Tror inte riktigt vi hinner dit idag. Men men, det gör inte mig nåt. Jag ser som sagt fram emot kvällen, haha.

Har precis fått My att sova, hoppas hon sover en liten stund i alla fall så hon är pigg och glad sen.
Jag har precis borstat tänderna men blev ju så sjukt sugen på té, så det ska jag göra i ordning.
Ska även ta och sminka mig lite så man ser ut som en människa. Lika bra att passa på när lillan sover.

Vad ska ni göra idag? Och varför svarar folk aldrig på mina frågor??!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tar det lugnt med mitt troll pga febern på mig igår.

// D

Camilla sa...

Hahaha, jag får nästan aldrig heller svar när jag kastar ut en fråga!

Hoppas ni får en trevlig kväll, egentid är fantastiskt!