torsdag 10 januari 2013

Hemska tanke.

När jag ikväll fick reda på att Björn skulle iväg på träning så började jag tycka synd om mig själv...
Jag har ingen träning att gå till... eller ja, inget gym nu i alla fall.
Har min tråkig crosstrainer nere i källaren som låter hemsk irriterande när man trampar på den.

Så tanken som slog mig var att jag istället skulle moffa i mig chokladkakor. Alltså, kakor med små chokladbitar i.. ja ni vet. Har ett helt sånt paket hemma som jag bara väntar på att få bjuda bort. Har inte mage att slänga bort ätbara saker.
Men så kom jag på mig själv i tankesättet och tänkte nej, jag ska fan inte äta sånt skit, om jag ska ner i vikt, hur fan ska det gå om jag till och från vräker i mig sötsaker?? 
Så jag tog mig en varm och skön dusch, borstade tänderna och tog med ett stort glas vatten in i sovrummet istället. Ska alldeles strax se på lite WD.

Frosseri. Det är nog första gången bloggen har fått smaka på det ordet. Men det lider jag nog av ibland. Först en nyttig period för att sen tröttna på skiten och frossa i sig på tok för mycket godsaker. Va hemskt.




Inga kommentarer: