måndag 14 januari 2013

Thank god ..

.. för att vi har varmvatten.
Det är fan en lyx. Tog en ordentlig varmdusch då jag kände mig så frusen, och passade på att raka bort björnpälsen på benen. Nu känner man sig fräsch och fin. Har till och med smörjt in mig med lavendelolja.
Doftar det gott eller gott om mig?!?!

Det var lika trevligt som vanligt hos Linda.
Nova lärde My fler hyss, vi lekte kurragömma, vi fikade (My fick Mariekex, det uppskattades må jag säga!), och så lekte vi lite mer.
Därefter åkte vi till Björns jobb, slängde i My lite mat och bytte blöja och sen handlade vi på Willys.
Jag vetefan om det är så billigt där alltså... Enligt Björn är köttet dyrt, sen hade de dåligt utbud på barnmatsburkar och blöjorna fick man ingen rabatt på då man handlade över en viss summa.
Nä, tacka vet jag Ica och deras basics varor.

Nu ska jag visst spela Quizkampen. Nån som vill utmana mig? Scorpiontjejen heter jag.

Inga kommentarer: