onsdag 2 januari 2013

Jag vill ha mina linser!

Gud vad jag ogillar att ha glasögon på mig.
Till att börja med tycker jag de sitter snett och sen så blir de smutsiga/immiga och så begränsar de periferiseendet då bågarna är så tjocka...
Så... var fan är mina linser!? Dom borde komma idag. Och dimpa ner i brevlådan dessutom.

Hade tänkt att vi skulle stå vid Elgiganten just nu... Vara där när de öppnar.
Men har inte ens hunnit göra i ordning mig. Käkat frukost bara.
Lillfisan är inte på sitt bästa humör just nu och jag tror det är tänderna som är orsaken till det. Klängig och gnällig.. Hon får nog allt sova middag innan vi åker nånstans. Så hinner jag ta en dusch och göra i ordning mig i lugn och ro också.


Shit, jag har lite ångest... eller ångest och ångest.
Jag börjar ju jobba om mindre än en månad. Jag har inget emot att börja jobba, det ska snarare bli skönt. Men det jobbiga är att jag knappt kommer träffa Mysan. Vi som är med varandra hela dagarna nu kommer ses en snabbis på morgonen och en stund på kvällen... och inte ens alla kvällar med tanke på att jag jobbar till 21 vissa dagar. Så det känns lite jobbigt. Jag hoppas ju som sagt att vi ska kunna göra nån schemaändring framöver, apropå det ska jag ringa både arbetsledaren och Stockholms kommun.
Lika bra och göra det med en gång...!

Inga kommentarer: