tisdag 8 januari 2013

Slut på serien.

Just nu ser jag på det sista avsnittet på andra säsongen. Sen finns inget mer att hämta.
Lite frustrerande att alla serier slutar mitt i allt... att man måste vänta länge tills nästa säsong drar igång.

Vi var till dagiset och hälsade på som sagt. Det var trevligt att få en liten rundtur. Vi vet dock inte vilken grupp hon hamnar i men det spelar mindre roll. Julias son går där, såg honom leka runt där.
Jag om ju på att jag får vara med på My's första inskolningsdag, och den andra dagen med. Dock är Björn ledig då, så kanske ska en av oss gå dit bara, annars kanske det blir för mycket för Mysan.
Det blir typ en veckas inskolning tror jag. Det går så bra med henne på öppna förskolan, så det borde det föra på dagis också.


Vendela kom över med Alice en stund senare så fick tjejerna leka lite och vi dricka lite té.
Satt och snackade en stund om allt möjligt.

Snart vaknar nog min lilla tjej..

Inga kommentarer: