lördag 12 januari 2013

Saftig räkning.

Ska börja med att säga att den summan är helt ok då vi inte har nån avgift på huset.
Såg en skön räkning nyss som väntar på att bli betald. Elräkning som ligger på 5500:-.
Helt ärligt så trodde jag det skulle vara en större summa. Men det är väl värmeluftpumpen som skonat oss från det. Ska kolla vad de andra grannarna fått betala för de senaste två månaderna. Så får man jämföra lite...

Vi vaknade för en timme sen ungefär. Helt ok.
Och idag mår jag bättre. Får se hur det är om några timmar...

Jag vill fan fortfarande ha min sushi! Uscha, hatar när jag känner sånt sug efter något.
Får försöka övertyga gubben om att vi ska äta på nåt ställe idag innan han ska spela matchen.

Nu sitter lillfisan på skohyllan antar jag, känner igen gnället. Time to pick her down, hon kommer nämligen inte ner själv, eller jo, på huvudet.



Inga kommentarer: