torsdag 24 januari 2013

Slut.

Även fast jag inte gjort många knop idag så känner jag mig helt slut.
Små barn kan verkligen suga musten ur en ibland!

My hade en skön laid back-style vid lunchen idag.
My är fortfarande vaken men jag hoppas hon blir trött snart så jag kan lägga henne.
Björn kommer hem om kanske en timme. Bad honom köpa med sig sushi hem då jag kände mig lite sugen på det och inte alls orkar laga mat.

Får fan se till att komma ihåg att ta mina järntabletter.
Är sämst på det efter att ha gett blod. 2-3 st blir nog bra per vecka, annars blir man för hård i magen.

Nu ska jag försöka hålla mig vaken en stund till!

1 kommentar:

Camilla sa...

Oh ja, inget kan göra en så trött som barn..zzzzzzz... De som säger att det är semester att vara föräldraledig eller att vabba vet inte vad de pratar om!