lördag 12 januari 2013

Fint.

Då kom vi precis hem från Skarpnäck. Fick en liten nostalgitripp minsann.
Nädå, men jag bodde faktiskt där i 1 ½ år ungefär innan jag flyttade till Fruängen med Björn.

Mamman har köpt en fin lägenhet och det var bra med killen jag jobbar för.
Hoppas bara att hjälpmedlena kommer dit snart så assistenterna slipper bära, cause I sure as hell ain't gonna do that. Det var kul att hälsa på. Min kollega tyckte att hon kunde ta hand om lillfisan nu när jag börjar jobba, hon är lite småkär i Mysan, speciellt som hon får pussar och kramar.

Jag idag.
Och det ska bli kul att komma tillbaka till honom igen, hoppas bara allt börjar flyta på som vanligt när jag börjar igen... Det har varit så där medan jag varit borta med rutiner och allt annat.

Uscha, min lilla tjej gnisslar tänder. Hur går man henne att sluta med det?!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina syster <3 <3

therese sa...

FAAAN vad snygg du är kvinna!