lördag 26 januari 2013

That's My Boy.

Gårdagskvällen blev väldans trevlig!
Jag gjorde lasagne till middag, två former dessutom. En med en massa ost och en utan.
Sen gottade vi i oss banana split som Louise hade fixat. Riktigt smarrigt men man blev mätt direkt, haha!
Sen hade Lillian och Fredrik hyrt film, dem hittade ingen 3D men det gör inget då dem lyckats hyra en av dom roligaste filmerna vi (förutsätter det då alla skrattade lika mycket!) sett på länge!
Fattar inte att den inte gått på bio. Sjukt rolig, missa ej!

Adam Sandler är ju bäst..!

Tände på brasan och satt framför den och mös (fullt i soffan, haha) och smaskade i mig lite godis också. Så nu har jag haft min Lördag!

Vi får se vad vi hittar på idag. Eventuellt träffa Kicki och Bella då de aldrig lyckades ta sig iväg (tjejerna har alltid haft olika tider att sova, så när de skulle iväg igår så var det dags för Bella att sova).
Björn är hemma tills ca 16 då han ska iväg och spela match (om han inte får nå jourjobb innan förstås), så jag funderade på om vi inte ska handla hem några LED-lampor till kontoret/garderoben och åka lite pulka i backen med My och se vad hon tycker om det.

Vad ska ni hitta på?

Inga kommentarer: