söndag 20 januari 2013

Söndagen.

I dag har jag banne mig fått sova!
Jag tog My på morgonen och sen när My somnade vid tio så passade jag på att lägga mig en stund.. som visst blev 2-3 h, riktigt najs. Kände mig som Törnrosa när jag vaknade, haha.

Sen åkte vi hem till Björn föräldrar och lekte massor med My och åt god middag. Hon fick rasera torn som vi byggde vilket hon tyckte var jättekul, haha.
Väldigt trevligt.

Här kommer en söt liten fotosekvens.






Nu känner jag mig dock lite rädd... Björn håller på att spola rent (och då menar jag spola!) elvispen..!!
Jag vet inte hur han tänkt men jag kommer nog inte använda skiten på ett tag framöver. Det är en massa deg som hamnat i elvispen sen det bakades lussebullar här hemma senast.

Nu ska jag koka lite vatten så man får i sig lite gott té innan man ska hoppa i säng!

Inga kommentarer: