tisdag 29 januari 2013

Rekommenderar.

Då var denna dag nästan slut.
Idag har det shoppats och så har vi varit hos My's farföräldrar.
Farfar och farmor fick händerna fulla med Mysan medan jag och Björn fixade middagen.
Trevligt, trevligt.

My i hennes "lekrum" hos farmor och farfar. Fattar ni att dem gjort ett lekrum till My, gulligt eller vad!?
Den där glassbilen har jag lust att sparka härifrån. Den kommer förvisso bara varannan vecka, men den lyckas fan väcka My. Hon vaknar och somnar inte om förrän man går in och lugnar ner henne igen.
När man var liten älskade man den signalen.. nu störs man bara av den, haha.

I morgon börjar inskolningen! Vi ska vara där mellan 9.30-10.30.
Så får vi se hur det går. Har ju lite frågor till personalen där som t ex vad mer som behövs dit förutom det vi införskaffat. Sen hur de löser det att Björn slutar 18 och får hämta My därefter när jag jobbar kväll. Dem har bara öppet till 18 men enligt Stockholms kommun så är de tvungna att ha öppet i en halvtimme till.
Och hur reglerna är ifall nån annan hämtar om det skulle skita sig.. Jaja, fler frågor har vi nog, men inte nåt mer jag kan komma på nu.

Sen kommer kanske syrran förbi en sväng, hon ska ju få paketet jag beställt till henne och sen på eftermiddagen ska jag till DermaCare för lite permanent hårborttagning.
Drömmer bort mig lite i om man inte ska göra armhålorna och benen också......?


Apropå ben, så måste jag rekommendera denna bodybutter. Dofter är ljuvlig och man får underbart mjuk hud av den! Me like!! Finns på Bodyshop.

Inga kommentarer: