fredag 25 januari 2013

Konstig tanta.

Pratade precis med en kvinna på FK.
Berättade att det blivit lite knas med utbetalningen och hon förstod inte först vad jag menade, sen vet jag inte om hon blev sur på mig eller på datorn när hon pladdrade vidare, mer det sistnämnda lät det som, haha. Aja, jag måste säga att FK skött sig bra med min föräldrapenning för övrigt. Har knappt haft några problem. Klart det är svårt att ha allt felfritt men jag tycker jag blivit bra bemött och fått snabba utbetalningar när det strulat. Resten av pengarna kommer på Tisdag och det är väldigt fort med tanke på att ordinarie utbetalningsdag är dagen innan.


Dock gillar jag inte deras beslut gällande timmar hos min brukare. Dem borde få vara med en hel dag i skolan, eller kanske till och med en hel vecka för sakens skull så får dem se hur fullt upp vi har och att vi behöver vara två, och ofta.

My borde vakna när som också. Nu har hon sovit i snart två timmar. Precis så mycket som hon behöver. Undrar hur det går på dagiset sen, om hon kan komma till ro..?

Jag hann i alla fall hitta 3D-glasögonen vi behöver tills ikväll och gjorde i ordning öppna spisen så det bara är att fjutta på sen.

Inga kommentarer: