söndag 6 januari 2013

Slut på ledigheten..

.. för gubben min. Fan vad helgerna rusar förbi!
Jag har precis lagt ner My i sin säng, hon somnade i min famn nyss, lyckades till och med byta blöja på henne utan att hon vaknade, då var hon nog banne mig riktigt trött.

Syrran har hängt med oss idag. Vi har druckit ur mina fina muggar, lekt med My och spelat yatzy. Vann flest gånger, hehe.
Men det är fan mycket tur i det spelet.


Lite har man fått gjort idag också. Plockat undan lite här och var. Att det ska vara så lätt att stöka ner!!!
Sen har Björn kortat ner stolarna vi fick av hans föräldrar och satt upp hållaren för kapslarna till kaffemaskinen.

Jag ska se klart på avsnitt tre på andra säsongen av Game of Thrones, sen blir det en dusch och krypa ner i sängen för att se på ännu ett avsnitt tror jag.

En helskön helg har vi haft. Det får man tacka för alla fina runt omkring en. Kärlek till er.

Inga kommentarer: