tisdag 22 januari 2013

Läckert Lännart...

Eller inte.
I dag (i kväll efter att My somnat förstås) ska fan utväxten BORT!
Jag orkar inte med den längre, det ser ju hemskt ut! Så jag passade på att köpa hårfärg på Kicks när jag ändå var där. Hoppas bara det blir bra sen! Alltid en chansning när man färgar håret själv...



Sen hittade jag badskydd till Mysan, så hon inte får vatten och schampo i ögonen när jag tvättar håret på 'na.
Och lite vattenleksaker att leka med och även en liten leksak som låter. Jag köper fan aldrig nå leksaker till henne för att Björn inte tycker hon behöver, fast hon egentligen behöver, fast hon kanske egentligen inte behöver ändå..

Nu ska jag spela lite Candy crusch och äta risifrutti!

2 kommentarer:

Camilla sa...

ÄNTLIGEN hittade jag igen din bloggadress! Måste faen sluta lita på history-funktionen! Nu är det jag som trycker på din bloglovin-knapp,därmed basta!

Pucko-jag fattade först inte hur jag skulle få fram tidigare kommentarer på blogg.se, men nuuuu grejade tanten det hela!

Du kommer bli schiiiitsnygg i håret :D

C igen sa...

Fast nu kom jag på varför jag inte redan har dig addad på bloglovin..din bloglovin-knapp pekar till din gamla blogg... :/