onsdag 23 januari 2013

Dagen.

Vad händer idag? Jo, öppna förskolan och handla nån lite blomma till grannen då vi blir bjudna på middag i ikväll. Så det ser vi fram emot. Hoppas dock att Mysan somnar innan vi går dit, så tar vi bara med babymonitorn så vi hör henne.

Vet inte vad jag tycker om håret.. det känns.. grått..
Eller ja.. Utväxten blev ju självklart mörkare än resten av håret.
Men jag vet inte riktigt än. Tar väl tid att vänja sig. Det blev nog lite för mörkt också. Hade helst haft lite närmre min egen naturliga färg. Men nog ser det nog ändå bättre ut än den hemska utväxten jag hade innan.

Herr Pes har kommit på besök dessutom, därav silikonunderläppen. Segt. Bara att knapra tabletterna i fem dagar då..


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigare är ju att inte pussa mysan ;-)

/D

Carita sa...

Ja det är väldigt trist det. Man får tänka sig för hela tiden..

Anonym sa...

I know the feeling, fast min är så stor att jag tala om det för henne

/ D