onsdag 16 januari 2013

Morgondagen.

Sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig på begravningen.
Inte riktigt kommit på det än.
Svart, svart och åter svart. Har nåt plagg hemma jag kan tänka mig, men skorna då?
Har inga svarta skor.. Så jag funderar helt enkelt bara på att ha på mig mina vinterstövlar med klack som är beige. Eller jo det har jag i och för sig. Men det är skor jag inte kan ha på utomhus.. Kommer dra på arslet det första jag gör med dom på. Nä, det blir nog vinterstövlarna med klacken på som är beige.
Så länge de inte är rosa..

Imorrn ska jag hämta ett klädpaket i Huddinge centrum. Hittade paketet via en Facebook-grupp, så vi ska ses i klockan 11 där. Funderar på att titta lite i affärerna efter en svart eller grå scarf också.
Eventuellt en svart klänning, den jag hittade i garderoben kändes för kort.

Nä, nu ska jag mysa lite med gubben min.

Inga kommentarer: