onsdag 30 januari 2013

Jag vill ha direkt.

Usch vad svårt jag har att vänta på saker och ting när jag känner suget.
Menar så klart på gymkortet. Denna månad har jag INTE råd.
Så jag får snällt vänta tills jag får min första lön efter föräldraledigheten. SEEEEEEGT.

Sitter här i sängen. Ensam.
Inte för att det gör så mycket. Har precis tagit mig en baddusch, hehe. Så nu är man varm och skön.
Gubben är iväg och spelar ishockeymatch. Tippar nästan på att jag somnat innan han kommer hem. Jag tror psyket håller på att ställa in sig på att det kommer bli lååååånga dagar framöver.
Tur vi har möte nästa vecka, och ett som är på längre än 1 timme. Har rätt mycket jag behöver få sagt i alla fall. Börjar i alla fall vänja mig vid tanken på att jag ska börja jobba igen (lagom så där två dagar innan, haha).

Nu ringde Zandra... Ciao!

Inga kommentarer: