torsdag 3 januari 2013

Goddagens.

Sitter här och gäspar trots att jag fått världens sovmorgon. My har precis fått sin gröt och jag har ont i ryggen, igen.. eller fortfarande. En natts sömn gjorde inte ryggen bättre tyvärr. Alltså är dessa stolar djävulens stolar tror jag. Fast å andra sidan, jag har ju iofs lätt att få ondare i ryggen och jag väger mer.. och jag har ju lagt på mig några kilon sen Oktober tyvärr. Men nu är det slut med onyttigheter här hemma och jag är ganska duktig på att hålla mig från att köpa nytt.

Varför kan man bara inte ha disciplinen i sig och bara ta en kaka och sen bara fortsätta äta nyttigt? Och fortsätta träna?? En längre period... Hade iofs inga problem med att ta mig till gymmet innan jag blev gravid... sen gick det utför.
Nä, detta år får fan bli året då jag får ner till min normalvikt (i alla fall runt 74 kg där jag mår bra). Jag ska ju egentligen väga 65 kg, så jag har en ganska lång väg kvar. Så lite vägde jag för.... 5-6 år sen och då mådde min kropp inge bra.

Funderar fan på Tigerbalsam på ryggen helt seriöst. Hugger fan till för ofta.
Så ska jag hitta lite kläder för dagen också. Mamma/mormor kommer hit om några timmar hon vaknade nyss också.

Inga kommentarer: