torsdag 24 januari 2013

Plåsterjävel.

Alltid ska det göra så jävla ont (okej, det finns saker som orsakar mer smärta) att ta bort plåstret efter att man lämnat blod. Gör typ mer ont att ta bort den än att få nålen i armen. Även denna gång skänke jag bort min gåva. Denna gång till "Läkare utan gränser".


Kollade på Försäkringskassans hemsida nyss, verkar som att jag inte får föräldrapenningen i morgon som alla andra. Kul. Tur man handlat hem allt som behövs till middagen i morgon. Mindre kul att jag inte kan betala min del av middagen som jag tänkt göra på Söndag.

Happ, blir till att barnsäkra fler skåp/lådor här hemma. My är fan överallt där man inte ska vara, suck.
Vissa lösningar får vara provisoriska tills gubben skruvar dit barnlåsen.



Såg förresten nu när jag visade kortet från dagis för mamma att inskolningen börjar på Onsdag! Har hela tiden varit inställt på den 31:a Januari så jag helt enkelt "såg förbi" datumet. Så det var ju tur! Får skaffa  bättre styrka på linserna, haha.

Inga kommentarer: