onsdag 23 januari 2013

Tapas.

Det var gott med lite spansk middag.
Vi fick tortilla (spansk omelett) med parmaskinka och så hade man bröd med tomatsås, ost och strömming (anjovis och boquerones som det hette tror jag). Riktigt gott!
Vendela, Håkan och Alice var bjudna dit också, så en trevlig Onsdagsmiddag. Måste göras igen, nästa gång hemma hos oss!

Typ såna här mackor + ost... Var skeptisk först men det var faktiskt riktigt gott!
Snart blir det sängen för min del. Jag har precis lagt My..
Har konstigt nog.. ont i ögat, eller bakom ögat, som nån huvudvärk, äh, vet inte hur jag ska beskriva det.
Hoppas det går över snart.

En annan grej förresten. Gick in på en gammal väns sida på Fejjan och såg till min stora förvåning att hon väntade barn. Hon gifte sig visst förra året, så jag kunde inte gå bort från hennes sida utan att gratulera henne. Får se vad man får till svar sen...?

Aja, nu - sängen!

2 kommentarer:

Gogumman sa...

Åh vad gott med tapas, nu vart jag hungrig!! Shit, har ingen frukost hemma. Har däremot en bytta med kycklingsallad, kan man äta det som frukost? ;) Bäst å kasta i sig innan lillan vaknar.

Therese sa...

Viken vän då? Nyfiken haha
Tapas är ju svingott! Dock gillar jag inte anjovis o de där fiskarna..Men allt annat! ;)