onsdag 9 januari 2013

Denon remote app.

Nu sitter jag här ensam, i vardagsrummet till och med.
Syrran och Micke stack precis hemåt.
Bidde baconinlindad kycklingfilé i ugn med klyftpotatis, bearnaisesås och broccoli till. Riktigt smarrigt.
Efter det gottade vi till det med té och Marabou-kakor som jag försökte bli av med (ju mindre sötsaker hemma desto bättre).

Ser hon pillemarisk eller pillemarisk ut?!?!
Förstärkaren Björn installerade gillade jag direkt. Björn bad mig tanka hem appen "Denon remote app", och med den kunde jag styra förstärkaren från köket! Kunde dra igång radion och till och med spela upp låtar genom Spotify, riktigt najs! Perfekt att ha igång skön musik när man ska städa också, dessa högtalare når långt, hehe...

Kittla pappa i/på örat är kul, hehe..
Aja, nu ska jag kolla på The Walking Dead, tror aldrig jag hann se klart andra avsnittet...


Inga kommentarer: