onsdag 23 januari 2013

Happ...

Nu sover Mysan efter en massa gnäll. Tror det är tänderna igen som bråkar.
Får se hur länge hon sover.
Tror vi hoppar öppna förskolan idag och går upp till centrum bara. Piller till mig och blomma till Maria och Pau.

Fan vad jag hatar att ha herpes. Inte för att det syns så mycket just nu då jag började med medicineringen rätt fort efter att det bröt ut, men ändå, själva känslan är inge kul..
Och antagligen kom detta pga både lingonveckan och hårfärgningen skulle jag tro, och sen så att jag kanske har rätt mycket i huvudet också gällande jobb och förskola som snart börjar.
Konstigt förresten. Senast jag fick ett utbrott var när innan jag gav blod förra gången. Så alltså för 16 veckor sen. Väldigt konstigt.

Tror Katie Holmes lider av detta virus också. Det värsta är nog att man har det för resten av sitt liv. Jävligt sugigt.




Inga kommentarer: