tisdag 29 januari 2013

Åh så bra det känns..

.. när man får köpa lite nytt till sig själv.
Hittade tre tunikor, ett bälte, och vinröda tights till mig själv.
Första gången jag väljer annat än svart på den fronten.

Jo, igår lyckades vi bocka av några grejer på listan till dagiset. Gummistövlar, märkpennor, strumpor, fuskpolo. Ryggsäck beställdes som sagt på nätet.
Vi har flera mössor, några vantar, vinteroverall, underställ, extrakläder.. ja, jag tror vi har det mesta nu.
Nu ska man bara skriva namn på alla plagg.. Huvva.

Gummistövlarna fick bli rosa.
Kom precis hem. Lyckades väcka My men fick henne att somna om. Björn hade glömt se till att ha igång musik eller nåt så det inte var knäpptyst, så det räckte att jag öppnade dörren, fast jag gjorde det försiktigt.

Just ja, har fan glömt att skriva det, jag ska på kryssning med Therese, Jenny och hennes polare. Äntligen en kväll med gamla gänget, Johanna känner jag inte men Therese och Jenny hängde man med en hel del i tonåren! Det är inte förrän i Mars men det krävs lite planering när två av oss har barn och när man ska se till att åka efter löning och så ingen jobbar helgen.
Så tills dess hoppas jag på att hitta nåt fint partyplagg. Har kikat runt lite men gillar inte riktigt vad affärerna har att erbjuda.. Letar nog kanske i fel affärer helt enkelt. Oh well, ingen brådis nu ändå, haha.

Inga kommentarer: