torsdag 1 november 2012

Gårdagen.

Igår blev det en trevligare middag än vanligt. Jag fick middagssällskap av Therese, syrran och av Alex. 
Jag och Therese handlade hem lite kyckling och färdig tikka masala-sås och så kokade vi ris och gjorde sallad till, mycket gott! Sen satt vi här i köket och pratade en hel del. Måste säga att My är väldigt givmild med sina pussar, tror alla fick sig minst en varsin under kvällen, haha. Gullunge.

Här kommer massor med bilder från gårdagen, kom äntligen ihåg att fota lite..

På väg till pekboksklubben igår. My älskar inte sina vantar direkt. Efter ett tag tittar hon på dom, tar upp handen och tittar på mig och klagar på vanten, haha... 

Somnade i min famn igår, sötnöt.

Alltså jag var bara tvungen att sätta in den här bilden, kolla in gris-My. Tror inte man kan ha fingret längre upp i näsan än hon hade just där...!

Fin bild på Therese och My, ser nästan ut som My viftar med fingret och säger "ajabaja"..

En glad Alex och en ganska så trött My.

Hon somnade nästan i Therese famn.

Björn kom hem sen och sen var det bara till att lägga sig då vi båda var lite halvtrötta. Kan ju hoppas på att han kanske kan sluta tidigare nån kväll så han faktiskt hinner umgås lite med sin familj.
Men jag förstår att han har mycket att göra.

Dagens té med lite kärlek i som jag fick av Zandra.

Idag kommer min morbror och hans fru över på lite fika. Det var ett tag sen vi sågs. Och dem har inte varit här i huset än, kan dock tänka mig att dem är nyfikna på hur vi bor.

Sen om vi hinner så bjuder Vendela på lite fika idag, vid 14. Det vore ju väldans trevligt att träffa henne och Alice, kändes som ett tag sen också, hon var i och för sig hit med Håkan en sväng på festen men annars har vi inte setts på ett tag. Men vi får se.

Shit, det är redan Torsdag, helt sjukt va fort tiden går vissa veckor!
Nu ska jag få i mig lite frulle! 
CIAO!

Inga kommentarer: