lördag 3 november 2012

Snart middag.

Vi lyckades alla tre sova en liten stund, så nu känner man sig mycket piggare.
Dock blir jag lite tokig på Björns mobil som ringer i tid och otid (när vi sov så klart), han är så van själv men jag önskar att man får en "ring-fri-dag" så även han kan få lugna nerverna lite.
Just nu åkte han iväg till jobbet en sväng för att släppa in lite folk som jobbat på annan ort. Blir väl till att släppa in dom imorrn med när dem ska iväg och jobba igen.

Vi ska börja med middagen alldeles strax. Jag tog Therese råd och köpte hem lite mer babyspenat som tydligen är bättre än vanlig isbergssallad. Så det blir inte så mycket att förbereda med salladen förutom att skölja den så klart. Och så ska vi gotta till det med några fina bita entrecôte ikväll som vi köpte från charken, och så gottade vi till det lite extra och köpte lite salami som snacks till kvällen.

Va skönt det är ibland när lillfisan kan leka en stund på golvet själv måste jag tillägga. Kan man sitta här och leka datanörd, haha.

Ikväll får det banne mig bli en bra film, funderar på "The other guys" med Will Ferrell och Mark Wahlberg.


Inga kommentarer: