onsdag 14 november 2012

Hota om att avinstallera..

.. funkade visst. Nu hoppade bildströmmen igång igen, haha...
Hot funkar bra det. Undrar hur bra det funkar i barnuppfostran?

My och en liten kille vars pappa känner min gamla kollegas inneboende när han bodde i Sthlm, världen är liten.

Hahahahah! Här pratar hon för fullt, vet inte vad hon säger men ser ut som nån klagosång, hon pratade verkligen massor igår, väldigt kul tycker jag!

Och klättra på allt ska man, kan ju lova att hon vurpade några gånger igår..!

Så här trött var man efter lek på ÖF, en sväng förbi pappas jobb och inhandling av mat. Tog upp henne ur bilbarnstolen i hopp om att hon skulle vakna i sittande läge, men... ja, ni ser.
Vi började dagen med att gå upp klockan 7, så My hinner nog sova en liten sväng innan vi ska iväg till ÖF.
Då tänkte jag passa på att göra i ordning mig själv och även fylla på fåglarnas food courts OCH försöka hitta nåt ställe där jag kan hänga upp dom utan att katterna når dit (hur jag ska nå dit upp med mina korta ben är ett annat problem, haha!), nästan varje granne äger en varsin katt!

Dessutom ska jag dra hem Solsidan som vi missade i Söndags. Apropå serier. Kanske ska köpa en början på Big Bang Theory i boxar till Björn i julklapp, han ääääälskar nämligen den serien (vet iofs nån mer som gör det och som är dökär i Sheldon) och det tror jag han skulle uppskatta med tanke på att vi gillar att sitta framför tv:n. Kan skriva det här då han inte läser min blogg.. Så det är ett tips till mamma och systrar om ni funderar på vad ni ska köpa till honom i julklapp. 
Ska kolla upp det omedelbart på Tradera.

Inga kommentarer: