fredag 23 november 2012

Fredag.

God morgon. 
Jag har precis plockat i och ur diskmaskinen och har satt ägg på kokning. My har redan fått i sig sin gröt och leker runt här i köket.
Idag ska vi handla lite med Maria och Nils inför Söndagens middag. Får se vad vi hittar för gott.

Sen kanske vi drar till centrum till Team sportia och testar overall på My, hur stor storleken 80 faktiskt är på overaller.. Har fått höra att dom kan vara ganska stora i storlekarna.

Mer än så är det inte planerat idag. Känns rätt lagom tycker jag.
Efter att jag ätit frulle ska jag försöka bada lillfisan, hon blev rädd för badet sen jag använde duschslangen i badkaret då slangen lät en del när man drog ut den ur hålet den sitter fast i. Så vi får jobba bort den rädslan sakta men säkert.

Ikväll vill ja banne mig se en bra film. Typ Seven pounds eller i alla fall en dramafilm. Får se vad jag hittar för skoj bland alla våra filmer.

Inga kommentarer: