måndag 5 november 2012

Snart fars dag.

Och den dagen har jag inte glömt bort. Björn flydde landet när det var mors dag, den jäkeln. Nädå, han åkte på en resa till USA som anläggningen han jobbar på och en till vann i en tävling inom Vianor.
Jo, jag och My ska så klart göra en fin dag för honom, vilket vi egentligen gör varje dag (änglar som vi är ;-)), men den ska bli lite extra fin på Söndagen tänkte jag. Förvisso ska jag och Louise på bio då har vi pratat om men på dan kan vi ju mysa med våran älskling/pappa. Har även beställt nåt litet litet till honom, hoppas han gillar't.


Vet ni vad?!? Mitt i detta inlägg så blev det dags att byta om till pyjamas på fröken och därefter skrattade så hon nästan (säkerligen) kissade på sig och gick en massa steg! Och då menar jag inte fem utan snarare tjugo! Inte i sträck men flera i taget för att sen tappa balansen och resa sig upp igen och gå! Riktigt skoj!!

Kvällen hos mamma var trevlig. Kul att träffa lite släktingar tycker jag. Och hänga med familjen. Apropå familjen, vet inte när Björn kommer hem ikväll men nån gång snart borde han komma och hämta sin ishockeyutrusning, han ska iväg och spela lite ikväll. Good for him, han behöver träffa lite vänner mellan jobb och familj.


Inga kommentarer: